Japan

Halloj!
Måste försöka ta tag i bloggen nu igen, är inne i en väldigt deppig period. Idag var första gången jag tvättat och rengjort min hy, plus sminkat mig på en vecka. Har ingen ork till någonting men måste försöka rycka upp mig, har inte "råd" att falla ner igen.
I alla fall, i fredags så kom min styvpappa hem efter en vecka i Japan, han har varit där med jobbet. Han kom hem med något till alla och även en massa godis och snacks som vi testade igår! :D
Jag fick (såklart) smink och ansiktsmasker, fick ett läppstift och en eyeliner! Frågade faktiskt om han visste att jag behövde en ny eyeliner haha.
Från godiset så var det inte jättemycket som var gott men det var kul att testa allt!

Idag bär det hem till pojkvännen, ska fira hans födelsedag med hans pappas familj, farmor och faster. Lite sent, men den som väntar på något gott.. ;)
Sen åker jag hem redan imorgon igen, ska bli superskönt med påsklov!
Har ni några planer för lovet?




miningalinn    •  

Kul för han att åka till Japan, det skulle jag vilja också!:D

Svar: Jag med! :D
Sofia Norell

Louise    •  

Häftigt med Japan!

Svar: Ja, han tyckte det var super coolt! :)
Sofia Norell

moa    •  

å vad kul att testa en massa godis!

Svar: Ja! :)
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Asiatiskt smink är riktigt bra :D

Svar: Faktiskt aldrig testat det förr! :)
Sofia Norell

Frida    •  

Kul med påsklov :)

Svar: Ja, superskönt :D
Sofia Norell

JoJo    •  

vad kul att få testa massa nytt godis! :)

sv; men tack fina du! :)

Svar: Ja, det var superkul :D
Sofia Norell

Cassandra Haraldsson    •  

Åh så kul med Japan!

Svar: Ja, häftigt! :D
Sofia Norell

A M    •  

Vad kul, kan du inte lägga upp en video när du testar? :D

Svar: Har tyvärr redan testat och slängt hälften! :/
Sofia Norell

CAMILLAESI    •  

Så gott med godis :-D

Svar: Ja :D
Sofia Norell

Amanda Forsman    •  

Kul grejor!

Svar: Ja, verkligen! :D
Sofia Norell

linah    •  

åh va nice:D!

Svar: Ja, helt underbart :D
Sofia Norell

Sandra'    •  

så roligt att testa nytt godis :D och vad kul med lite nytt smink :)

Svar: Ja, superkul :D
Sofia Norell

Hanna    •  

ja det är skit roligt, du måste helt klart åka dit och kika :D

Sanna    •  

Gott m godis, hoppas att du mår lite bättre?

Svar: Det gör jag, tack :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!