Makeup of the day

Alltså, egentligen hade jag tänkt göra något "naturligt". Och sen när det inte blev så naturligt så tänkte jag att jag kunde skippa lösögonfransar istället, så det inte blev för dramatiskt. Men sen blev min eyeliner för bra och för jämn för att skippa fransar... Så ja, this is what happened haha.
 
Varit på bio idag med mamma, lillebror, lillasyster och mormor, vi såg på zootropolis. :) Snart är det dags för middag och senare ikväll bär det hem mot pojkvännen och kommer (som vanligt) vara där tills onsdag. :) 
 
Ansikte: Nivea men - after shave balm / Stila - one step correct primer / L'oreal - lumi magique primer / L'oreal - true match foundation / Collection - lasting perfection concealer / Maybelline - fit me concealer / Anastasia Beverly Hills - contour kit "vanilla" / MAC - pro shaping powder "emphasize" / Prim Botanicals - lip & cheek glow, den lila färgen / Maybelline - fit me powder / Anastasia Beverly Hills - contour kit "fawn" / MAC - blush "melba" / BECCA - shimmering skinperfector "moonstone" 
 
Bryn och ögon: Anastasia Beverly Hills - dipbrow pomade /  Benefit - stay don't stray primer / Smashbox - full exposure palette / BH Cosmetics - 88 color matte palette / Inglot - eyeshadow "450" / Inglot - amc gel liner "77" / L'oreal - telescopic mascara / Bourjois - black eye khol / Ardell - 105 lashes
 
Läppar: Starlooks - luxe longwear pencil "stellar" / Maxfactor - Lipfinity i färg "338" tror jag??
 


Wilma Johansson    •  

Men åhhh vad du är duktig! <3

Svar: tack!!:)<3
Sofia Norell

Sandra'    •  

Alltså dina sminkningar är så sjuuukt fina!
synd att du inte bodde i Norrköping då skulle jag anställa dig att sminka mig haha :D
du är så duktig <3

Svar: tack så mycket!! ja, det var synd, kanske åker dit någon gång ;) <3
Sofia Norell

MADDISENJ.SE    •  

Supersnyggt!!

Svar: tack!!:)
Sofia Norell

Louise    •  

Woow vilken snygg sminkning!! :)

Svar: tack!:)
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Önskar jag hade dina makeup skills!

Svar: Aw, tack sötis!<3
Sofia Norell

CAMILLAESI    •  

OMG yaas! Älskar din sminkning😍 Din eyeliner och ögonbryn är såå on fleek, gråter snart, haha.

Svar: åh men gud, tack så jättemycket!!!😍
Sofia Norell

Amanda    •  

Sjukt snyggt! :)

Svar: tack!:)
Sofia Norell

Frida    •  

Så himla fint :)

Svar: tack!:)
Sofia Norell

Alice    •  

Såååå himla fint, och så mysigt med bio! ^^

Svar: tack! ja verkligen:)
Sofia Norell

Ida Lindborg ♡    •  

Så fiiint!!

Svar: tack!!:)
Sofia Norell

MATILDA    •  

så snyggt :D

Svar: tack!:)
Sofia Norell

linah    •  

himla fint! <3

Svar: tack!!:)<3
Sofia Norell

Elsa    •  

Så himla snyggt! :)

Svar: tack!:)
Sofia Norell

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar    •  

Åh vill också se Zootropolis, verkar så skön haha :)

Svar: haha ja, den var bra :)
Sofia Norell

JoJo    •  

supersnyggt verkligen!! :D

sv; jag hade en jättefin fredagskväll tack :) hoppa att du också hade det! ^^

Svar: tack:)
Sofia Norell

Amanda Forsman    •  

Åh vad snyggt :)

Svar: tack!:)
Sofia Norell

Anonym    •  

snyggt!

Sanna    •  

Va snyggt, tummen upp!!!

Svar: tack!!:)
Sofia Norell

Celine    •  

Alltså wow!

Svar: Åh, men tack! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!