Mat

Påsklovet har ju varit lite av en fuskvecka, nu är jag back on track dock. 
Här är vad jag ätit under veckans gång haha!
fullkornspizza på vespa, sååå god!!
asiatisk buffé med mamma, lillebror, lillasyster och mormor. på rice&soup på triangeln i malmö.:)
pannkaksbrunch hemma hos emelie! va även bortbjuden på kvällen men hade inte telefonen då.
påskägg! och påskmat ofc
kebab igår med justyna & min pojkvän. :)


Linn Strömberg    •  

Åh vad gott allt ser ut!

Amanda Forsman    •  

Åh vad gott :)

Louise    •  

Mums!

Ebba    •  

smaskigt!

svar: tack så mycket :) KRAM

MADDISENJ.SE    •  

men så gott

miningalinn    •  

Vad gott allting såg ut!:D

Bambi    •  

åh så sitter man här med cravings efter mat och godis. Gud så gott det såg ut. Skönt med fuskvecka ju.

Svar: Ja det är fantastiskt kul. Jag kommer ju liksom gå från arbetande till arbetslös tämligen frivilligt så jag gillart. Vill ju jobba liksom.

Frida    •  

Ser ju riktigt gott ut :)

Siri |Diabitfit|    •  

Låter intressant med fullkornspizza, aldrig sett förut :0

linah    •  

åh så gott! <3

Sarah    •  

Man ska ju äta massa gott på påsk :)

Sandra'    •  

Mums :D så mycket gott du har ätit :D

rememberthiis.blogg.se    •  

Gott :D

Alice    •  

Åh, så mycket gott! ^^

Sanna    •  

pannkaksbrunch<3

JoJo    •  

omg så mycket gott! nu blev jag ju inte mindre hungrig av att se dom här bilderna. haha ^^

sv; tack snälla. vad glad jag blir att du gillar mina bilder :)

N    •  

Så gott :)

V I L M A L A    •  

Ohoj, matporr på hög nivå ;) ♡

Beatrice    •  

Åh, så gott! Just kebab har jag inte ätit på superlänge, ser super gott ut :D

Amanda    •  

Så gott! :)

CAMILLAESI    •  

mumss :)










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!