Preview

Här får ni en liten preview på nästa sminklook som kommer upp! Jag kommer nämligen inte ihåg vad jag använde, för gjorde denna sminkningen för typ en vecka sen eller något haha, men kommer väl upp imorgon eller liknande med fler bilder så har jag nog listat ut vad jag använde! :) 
 
Vad tycker ni? 
 


JoJo    •  

supersnygg makeup! :)

sv; ja weheartit har så mycket fin inspo! haha, ja det håller jag verkligen med dig om att det är :P

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

moa    •  

sjukt snyggt! älskar läppstiftet

Svar: Tack! :D
Sofia Norell

Ida Lindborg ♡    •  

Snyggt! :)

Svar: Tack:! :)
Sofia Norell

MADDISENJ.SE    •  

Så snyggt!

Svar: Tack :D
Sofia Norell

Sandra'    •  

Vilken fin sminkning :)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

Frida    •  

Så snyggt, älskar färgen på läpparna :)

Svar: Tack! :)
Sofia Norell

Sanna    •  

Jättesnygg, läppstiftet är ju bara fööööör snyggt

Svar: Tack! :D
Sofia Norell

linah    •  

fin! <3

Svar: Tack! :D <3
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Galet snyggt!!

Svar: Tack!! :D
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!