Sunday

Hej! 
Just nu sitter jag i sängen med pojkvännen, har inte hänt någonting idag direkt. Vi har legat och slappat i sängen typ hela dagen och jag har även tränat. Kändes skönt, pushade mig själv till mitt yttersta och var helt skakig efteråt haha, då känner man att man gjort rätt. 
Nu ska vi snart ta bussen till Malmö, som vi gör varje söndag. Har tidsinställt ett inlägg tills imorgon, inte jätteroligt men kommer förhoppningsvis upp något roligare på tisdag, kommer nämligen hem redan då istället för på onsdag.
 
Och förresten, jag har inte glömt bort brush egg review eller video på hur jag tvättar mina sminkborstar. Det är bara så att jag inte har haft tid eller ork än. Eller, tid har jag haft, men är inne i en dålig period just nu och då flyter mina dagar förbi och jag känner mig superupptagen, stressad och som att jag inte har tid även om jag egentligen inte gör någonting. Kan sitta inne hela dagen och göra absolut nada för att dagen bara försvinner utan att jag vet vad jag gjort eller om jag inte ens gjort något.
Måste även ta tag i min video och försöka fixa det men som sagt, orken räcker inte till.
Fick också denna förfrågan häromdan så det ska jag också göra! :) 
Förhoppningsvis mår jag i alla fall bättre snart och kan ta tag i allt! 
Ha det bra. :) 
 
det är en stor grej för mig att lägga upp denna bilden då jag inte trivs med mig själv och min kropp, men har i alla fall bättre självförtroende nu när jag går ner i vikt. 
 


A M    •  

Förstår verkligen inte varför du inte gillar din kropp, du är RIKTIGT SNYGG! Men förstår dock.. Mår själv dåligt över mig så jag har förståelse, men du är grymt fin!!!

Svar: men tack så jättemycket finafina du! betyder super mycket<3
Sofia Norell

Linn Strömberg    •  

Alltid viktigast att fokusera på sitt välmående! <3
Och super fin är du! Fattar inte hur du kan tycka något annat!??!

Svar: det är det verkligen!<3
tack så jättemycket finis, gör mig otroligt glad!!
Sofia Norell

Sandra'    •  

du är jättefin!

sv ; ja den har ja med sätt, den är riktigt riktigt läskig :( haha!

Svar: tack!!:)
Sofia Norell

Frida    •  

Fin bild :)

Svar: tack:)
Sofia Norell

Louise    •  

Så himla fin!

Svar: tack!!:)
Sofia Norell

Ida Lindborg ♡    •  

Vad fin du är!!

Svar: tack!!:)
Sofia Norell

Sanna    •  

Inge fel på din kropp, du ser jättefin ut.. på riktigt!!

Svar: tack så jättemycket! betyder supermycket för mig <3
Sofia Norell

Cassandra Haraldsson    •  

Så fin du är!

Svar: tack!:)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!