Netflix & a bath

Egentligen hade jag tänkt att jag skulle sminka mig idag så jag kunde lägga upp en ny sminkning till er. Men enda sen imorse har jag mått dåligt, haft huvudvärk, ont i halsen och bara känt mig allmänt slö. 
Och när jag kom hem så var jag tvungen att träna (haha inte bra när man känner sig sjuk) och sen var jag på massage och jag kände bara att jag ORKAR inte!
Så jag bestämde mig för att istället låta det va, ta ett bad, kolla på Vänner och nu sitter jag med ansiktsmask.
Hoppas ni mår bättre än mig!

ansiktsmasken är oriflame pure skin blackhead clearing mask. föredrar glam glow supermud treatment men den är slut.
och ja, det fick bli telefonbilder haha.




Linn Strömberg    •  

Skönt att strunta i sminket! Krya på dig <3

Svar: Ja verkligen! Tack <3
Sofia Norell

snyggafilippa.blogg.se    •  

Mysigt!

Svar: Ja! :)
Sofia Norell

iza svenningsson    •  

Är glamglow bra? Har velat testa det länge!

Svar: Ja! Den funkar superbra både på mig och mamma, dock har jag bara testat den i vit förpackning - supermud clearing treatment. Verkligen värt pengarna och jag hade min i ett år ungefär, så det är inte så att man betalar 500kr var tredje månad typ :)
Sofia Norell

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar    •  

Såå härligt med ansiktsmask :)

Svar: Ja, det är så mysigt! :)
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!