Våroutfit

Hej!

Vad tycker ni om dessa kläderna! Jag tycker de är dööö snygga!! Älskar såna slags klänningar som den på bilden och även såna tröjor. 
Kappan är också sjukt snygg och passar bra till klänningen och bootsen - som jag förövrigt dör för! Kan någon ge mig dem??
Och ingen outfit är ju komplett utan accessoarer! Men favoriten här är självklart klänningen. Vilket plagg tycker ni är finast? Eller passar er bäst?
 
Kollage: Kissie
 
Kappan | Klänningen | Bootsen | Klockan
 
Sponsrat inlägg




Jessica Högberg    •  

Snygga som tusan, men jag tror jag är för kort och har för "kurvig" kropp;)

Svar: äsch, tror nog de hade sett bra ut :D
Sofia Norell










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!