Makeup of the day

Hej!
Nu skriver jag detta inlägget snabbt då det snart är dags för mig att åka hemifrån! 
Idag fyller nämligen min bästa vän Justyna 20, så jag och pojkvännen ska käka med henne. Can't wait for her reaction to her presents!! 
Hoppas ni tycker om sminkningen så hörs vi ikväll eller imorgon när mat-inlägget kommer upp! :D 
 
Här är kollaget jag satte ihop till henne idag hihi; 
Fin faceswap näst längst ut till höger, längst upp haha
Ansikte: Nivea men - after shave balm / L'oreal - true match foundation / MAC - pro longwear concealer / Collection - lasting perfection concealer / Anastasia Beverly Hills - contour kit "vanilla" / MAC - pro shaping powder "emphasize" / Maybelline - fit me powder / Anastasia Beverly Hills - contour kit "fawn" / Benefit - hoola bronzer / MAC - blush "melba" / Bobbi Brown - shimmer brick "beige" 
 
Bryn och ögon: Anastasia Beverly Hills - dipbrow pomade "dark brown" / NYX - brow mascara "espresso" / Benefit - stay don't stray primer / Smashbox - full exposure palette / loose mineral eyeshadow (det vita) / Etvos - liquid eyeliner / L'oreal - telescopic mascara / Bourjois - eye khol "ultra black" / Ardell - "wispies"
 
Läppar: MAC - läppenna "subculture" / Jeffree Star - velour liquid lipstick "posh spice" 
 


Sarah    •  

Grattis till henne :)

CAMILLAESI    •  

Vad kul :) Hoppas att hon tycker om presenterna:)

Bambi    •  

aw haha så jäkla gulligt kollage :D !!!!

Linn Strömberg    •  

Galet snygga läppar!

Frida    •  

Vilket fint collage och snygg sminkning :)

Frida    •  

Vilket fint collage och snygg sminkning :)

Alice    •  

Roligt med firande, och jättefin sminkning! ^^

Louise    •  

Du är så fin!

Amanda    •  

Så snygg sminkning! :)

Sandra'    •  

jättefin sminkning :)
och ha en bra dag :D
grattis till henne :)

Elsa    •  

Åh vilken snygg sminkning! :)

Beatrice    •  

Så avis på dig för att du passar i mörka läppar, åh!!

Svar: åhh men tack<3
Sofia Norell

Celine    •  

Såååå snyggt! Älskar sminkningen!










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!