Sent

Hej!
Nu lägger jag upp ett sent inlägg, brukar inte vilja skriva såhär sent cause I feel like no one will read it haha.
Men jag ville skriva något!!
På lördag (och söndag) ska hela jag och min klass på Emporia Fashion Weekend, jag är i 'teamet' som ska sminka modellerna, så ikväll har jag tvättat ansiktsborstar och lite ögonborstar, men mest ansiktsborstar eftersom de tar lång tid på sig att torka. Och imorgon ska jag tvätta ögonborstar.
Vi har ju smink och borstar från skolan men när föredrar mitt egna smink och mina egna borstar när jag sminkar någon utanför skolan.
Ska bli kul för detta blir min andra modeshow jag sminkar på! :D
Tänkte imorgon att jag kanske ska fota vad jag packar ner i sminkboxen? Alltså, vad jag har i mitt 'freelance kit', hade det varit intressant?:) 
För jag packar alltid samma saker ungefär när jag ska sminka andra och jag "reser" till dem.
Men vi hörs imorgon!!:)





jos    •  

Härligt!

Linn    •  

Åh vad spännande :D

Bambi    •  

För mig som är lite bakom när det kommer till smink osv så hade jag tyckt att det var intressant och läsa om vad du packar ner. Och ja haha vad är emporia fashion weekend? ^^

Svar: Emporia är ett köpcentrum i Malmö, det är (eller va?) skandinaviens största :) Så är det fashion weekend där denna vekcna, typ som man har fashion week i New York, London osv :)
Sofia Norell

Ebba    •  

svar: supergott :) tack så mycket! KRAM

Beatrice    •  

Gud så kul att få sminka modeller och ta del utav något sånt :D

CAMILLAESI    •  

låter spännande :-D
Lycka till :)

Frida    •  

Åh va kul att få sminka modeller :)

Alice    •  

Åh, så himla roligt! :D Hoppas att det går bra!

Louise    •  

Åh så roligt! :)

Amanda    •  

Så roligt! :)

Sandra'    •  

Så roligt :) dem kommer bli jättefina med tanke på hur otroligt duktig du är på att sminka :)

linah    •  

kul!:D

JoJo    •  

vad roligt att du ska få sminka modellerna!! :D

Amanda Forsman    •  

Så kul!

Sarah    •  

Va kul för dej att du ska få sminka modellerna :)

Sanna    •  

Att tvätta sminkborstar kan vara så drygt ibland

Ebba    •  

Åh vad roligt!! :)










Kom ihåg mig?
Jag är en tjej på 17 år, som går stylist linje och har spenderat många, många timmar framför YouTube och min spegel. Bloggen kommer mestadels handla om smink, men det kommer även komma in lite andra saker också!